sämst uppdatering !

förlåååt , höhö..

iförrgår vare sportscamp då var jag med abbe typ, hela förrmiddagen såg wilma englund också , flickan är söt kjl
, vi körde ju jutsi (stavning ?) jag &abbe dåra..
hahah han ägde ut mig kjl xdxdxd aja , sen då drog han & var med typ davan ? då var jag med ålidhemare , hagaskolaree , och typ , några från min klass:).. sen såg jag älskade filip häggströööm (L)<3 jao jao , sen var jag med sebastian & sonja på eftermiddagspasset , mh, sen drog vi hem runt 3 , :)
träffade lite annat folk också där typ som , frida broman , saga karlsson , emil jonsson , äsch jag vetefan det var många xdxdxd men , det var askuul ! (: senare på kvällen hade jag dans på hedlunda (:
igår var jag på skolan , sen drog jag hem & chillade. sen var jag med dilan & asrin , dom hade match mot guif.. helvete vad bra guif är bra alltså !;o
sen drog vi hem , vi hoppade av vid konsum , hahaha sen fick jag lite smått damp mot dilan och kastade hennes vattenflaska , förlåt , men jag du kastade sånna där däckbitar på mitt öga ;] inatt kliade jag ögat då kom det ut mer såndär svart däckskit från konstgräset. fuck u dilan !;] sen runt 8 drog vi alla hem , jag satt framför datorn till runt 10 , sen gick jag & la mig , jag är så jävla seg på fredagar , det är då jag ba dör av trötthet.. så jag klev upp runt 9 , borstade tänderna , tvättade ansiktet & och gjorde frukost..

nu sitter jag här , lyssnar på en underbar låt ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0