its redicoulous..

heyyyy :

iförrgår:
skola , sen var jag med abbe , musse , zoa , nasra , samira & sen kom ibrahim typ , en kvart.
ah , vi slutade 12 , så vi satt ute & snackade om massor , typ 3 timmar , sen drog vi till biblan , sen runt 4 drog jag hem , och resten skulle typ äta på nån pizzeria (:
sen på kvällen var jag med nasra ;*;*
ah ,

igår: hade vi skolval 9:00 . jag röstade vänsterpartiet , och det partiet tänker jag stå fast vid.
sen typ , hade vi håltimme till 10:30.. då hade vi musik , lärde oss spela elton john - circle of life på gitarr.. :) sen hade vi lunch , chili con carne (LLLL) haha , sen hade vi livskunskap , halvgrupp , livskunskapen var 20 minuter , sen fick vi rast då drog jag & sagaaal till willys & köpte massa tuggummin , höh , det var mitt första nära döden upplevelsen, det var nerförsbacke , så jag körde assnabbt med sagal därbak. sen kom en bil vi inte såg. sen började den tuta , sen sladdade den , jag körde bara på , var så jävla chockad , sagal började skrika , och alla kollade på oss.. så otroligt läskigt. sen såg jag massa ljus runt mig , som typ , skyddsänglar ? jag vet inte , läskigt vare..
mh , sen drog vi tillbaka till skolan , vi kom i tid iaf , (: aoo , sen slutade vi halv 4 , då drog jag hem..
sen gjorde mamma mat , sen drog jag till marieberg för att ta bussen till hedlunda där. men det vart inte så för fittjävla busschauffören ändrade linje till 2an just när jag klivit på. trevligt ? -.- han var askaxig också !,o men då drog jag till stan ist -.- sen tog jag linje 1 till hedlunda , kom i tid iaf:)
sen hade jag dans till 8 , kom hem lite över 9 , sen då ba , satt jag vid datorn & tep , kollade runt sen gick jag & la mig.  :)

idag: vaknade runt halv 7.. hade förbannats ont i halsen , så jag stannade hemma.. har fortfarande ont, men inte lika mycket som förut .. (: hela ersäng har skoljoggen , palla !  .. ahja , ska duscha senare, sen noppa ögonbrynen , mjaooo.. DISCO IKVÄLL !! (LL)
ska faktist fortsätta städa rummet , dunkar musik :]] annars får jag inte gå på discot -.-
ska gå med paula(L) & laticha(L) till discot , så ska hem till paula när hon slutar:)<3
nu ska jag fortsätta städa , pussheejj ;**

bjuder på låten vi har på tyskan , som jag & kirran dansar till:]


schööön !:] har den på mobilen nu , tack nina:]]<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0