börjar blogga igen !..


ja , börjar blogga bara för att(a)


idag var rätt chill , började 20 över 8 & slutade 14:00..
idag på håltimmen (1 timme typ , för dom som inte hade spanska)
då satt jag och mackie i våran ''stol'' då fåtöljer vi satt ihop:] ah , sen då ville nicklas ha en kram av mig HHAHAHHAHAHA WTF och sen hassan ville ha mackies klubba , bög ehhehehhehheh hjkdfndoimpodkpd
aja ehhh iförrgår var jag med peyman anton kalhuri , paula rosenhall & casandra andersson (:
asnajs , saknar dej peyman ! <3
nu sitter jag hos pappa , eh imorgon blire stan, ska på manifestationen , ska kolla på rusols familjs tal..
saknar dej , :(..

söndag har jag möte med min dansgrupp runt 18:00 om ''african culture day'' kom förbi den 9 oktober ?:) blir disco på kvällen hihiih:]]
amen , nu ska jag väl göra nåt annat , pusshejj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0