-

Hej bloggen. älskar dig verkligen<3<3<3<3<3

Nejmen.



Idag eller ja igår sov jag hos min mormor, den dagen var jag med min älskade, finaste, snällaste nellie, vi var med på ett program på svt, bulldogg, vi är awesome. Oja.
Sen for jag hem, åt middag sen var jag med paula.
Sen drog jag hem & sov hos mormor.

Idag kom mamma 11 till mormor, så vi drog till mariehems centrum & handlade. Jag köpte frysta bär :D <3
När jag drog hem kom paowlaaah, så vi drog till umelagun med hennes mamma och nadine :D Och där såg man folk, ohja. Var kul iaf, sen runt 4 drog vi hem :). Sen åt jag middag, sen typ, dog jag framför datorn, skulle vara med paula, vart så trött så att jag inte orkade. :/ <3 Men imorgon ska jag till umelagun med ngra :) Så ah, ska packa lite, sen ska jag se film, sen sova, ska upp 8 imorn <3<3<3 Nejmen nu ska jag, ladda upp bilder, sen ah, vetefan, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0