pypypy

tja bloggen. i(förr)går var chill, sov hos frida, kom dit runt 12,
då typ solade vi & pratade osv, sen runy 6 drog vi till sommaren i city. & där träffade vi en massa. hahha, jag är egentligen inte blyg, men då var jag, typ?:] a, sen när jag&frida kom hem då vart jag så¨otroligt trött, så vi typ somna?:] eller vi såg på simpsons en stund men aah, :] sen vaknade vi runt halv 11, så jag tog bussen 11:11 , sen när jag kom hem duschade jag, sen runt 6 kom nasra då drog vi till fotbollsplan sen vare tårtbakartävling klockan 7 på ug, så ah, kom hem runt halv 11, sen gjorde jag inte så mke, nu sitter jag vid datorn, ska typ, snart göra, ingenting? ska duscha igen tror jaaa:]
sen idag blire hanna klockan 2, sen klockan 5 ska vi sova över på en grej, vi ska äta på kinarestaurang, sen köpa snacks osåvidare, ;* men iaf, ska typ duscha nu, pusshej.

Kommentarer
Postat av: lisa:]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

omg mitt hår PÅ JACKIES BLOGG, OMGOMGOGMGOMGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-16 @ 15:00:32
Postat av: fridäh;*

jackie, vi måssste ses;*<3

2010-07-20 @ 13:03:32
URL: http://duvetfrida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0