' donttalktomee

shue bre händer jao bre en macka till min mjao



2 dagar kvar sen drar man till holmön, jao jao:]

idaag var jag på stan , med felica, sarah & niyat. skulle vara med dom ikväll, men det spöregnar.
aja jag cyklade iaf till stan, jag är duktig;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D
men a, nu har jag gjort kladdkaka(L) ska typ sova snart, seriöst. jag dör snart. är så helvetes jävla trött. :(
imorgon runt 12 ska jag, mamma, och lillebror fara till mormor och äta lunch, och träffa älskade morbror magnus.
nu ska jag platta håret så att det inte är bajs imorgon, haha, sen ska jag ladda upp lite bilder, sen ah se en film sen sovaaaaa(L)(L)(L) imorgon är det jamojamo dans workshop på hamnmagasinet kl 6, be there! :]

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0