--kgjjfjg

shuee bloggen.

Igår ( det är över midnatt, yää ) då for jag till felicia & sarah runt 1. sen halv 2 ringde ludde som var med hampus, så jag var med dom på stan :) sen runt 5 kom felicia och ngra, så ah jag drog hem-
sen när jag kom hem solade jag och sånt :]

trevlig bild elr ?:] HAHAH.. jag sprang:] mitt hår ser damp ut men ah :]
idag ska jag till pappa i nordmaling. så att ska ladda på kortet så att jag kan smsa. kan webba
med folk också;D;D vetefan vad jag ska göra om dagarna. har alla vänner i umeå. men ska vara med elin på lördag, och med min syrra maybee?:)
nu är klockan 1, ska snart se jims värld sen alla älskar raymond, sen ska jag sova. har ställt alarmet på 10:07 :] drygt, men jag får väl sova i bussen ;p iallafall. pusshej. :]

Kommentarer
Postat av: jasmine<3

du och ditt vackra hår min lilla ängel!<33;*

2010-07-23 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0