-

hej bloggen, har inte haft datorn på ett tag.

iaf nyss kom pappa hem med en ny plastma tv, glasbord till tvn och högtalare ;D
så vi har fixat det, tog runt en tv men det ägde, då fick vi den gamla plasma tv på vårt rum.
-

igår var jag med elin, lilla pyttesötagumman far till sthlm:/ men snart ska jag till holmön, 9 dagar kvar. tagga.
vi gick runt och pratade, satt vid datorn ochsåvidare. kul vare iaf:)

Nu har jag gratis sms, har redan smsat upp 400 men jag ska väl spara?:] 0767786312
jadu, idag
har jag pratat med nina waldemarsson 2 timmar i telefon, hahah yää:)

Har bara ätit en pizza idag, så jag är rätt hungrig, men jag ska inte äta på kvällarna. :)
men ett litet paket russin skadar väl inte? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0