anus,.

Tänker du göra det här testet - aa
Tänker du ljuga något –
nej
Vad har du gjort idag – packat , åkt färja till umeå..
Gillar du mjukglass – a
Hur många gånger har du varit på Liseberg – Ingen
Brukar du tala sanning – Jaa, fast jag brukar ljuga också hehe

Är du kär just nu –
vet inte.
Hur gammal är du – 11

Hur mår du –
anus

Gillar du hundar –
a

Har du haft en fästing någon gång, isf när då –
ne
Bloggar du – haha ja?
Gillar du skolan – när det inte är helt fittigt

Tycker du det här testet är roligt –
vetefan
Hur många sms skickar du om dagen – runt 200? har skickat 2200 på en vecka nu hehe

Är din mobil viktig för dig –
jaa

Tycker du om att spela tvspel –
aa

Är blå eller röd din favoritfärg –
ne
Om inte, vilken är det då – rosa, lila, turkos

Har du facebook –
Ja

Har du haft något husdjur –
när jag var liten kanske..

Gillar du musik –
aa
Vad är det bästa du vet – vara lycklig.
Bryr du dig om miljön – klart jag gör.
Tycker du svenska flaggan är fin – inte alls

Hur många frukter äter du om dagen –
mycket när vi väl har det hemma

Har du långt till skolan –
na.. eller nu när jag ska byta har jag inte så aslångt men lite
Varför gör du det här testet – tråk

Gillar du att gå promenader –
aa

Vad är det klantigaste du har gjort i ditt liv –
haha jag vet inte
Brukar du skratta – haha jaa

Hur många band har du sett live –
många

Vilket är bäst, sommar eller vinter, varför –
sommaren

Börjar ditt mobilnummer med 070, 076 eller 073 –
076

Tycker du det är konstiga frågor –
nej.

Skulle du vilja åka till Hawaii –
ja
Hur många gånger har du badat i år – har inte räknat haha
Max eller Burger King – max

Gillar du att sova –
aaa

Vem var din första bästa vän –
sebastian tror ja:)

Har du någon bästa vän nu –
ja

Gillar du någon i hemlighet –
nej

Vilken är den bästa känslan som finns –
lycklig.

Hur känner du när du är kär –
fittigt.

Har du många kontakter på msn –
300 eller ngt
Vad är det sämsta du vet – just nu allt.
Skriv vilken bokstav som helst – L
Hur många gånger har du sagt ”jag älskar dig” till någon – många

Varför fortsätter du göra dom här frågorna –
tråkigt

Tycker du om grisar –
liteee
Hur gammal är du – 11

Vad är ditt bästa minne –
åre,
Kollar du på melodifestivalen varje år – nej

Varför –
det är tråkigt och jag hänger aldrig med haha
Har du långa naglar – nej
Vilken färg är det på din tröja – randig tröja bara
Tycker du att det är snyggt med blont hår – OJA

Gillar du glass –
men jaa

Har du någon lärare som du hatar –
aa

Tycker du att det här testet börjar bli jobbigt –
aa
Vill du att det här testet ska ta slut – men tyst
Vad ska du göra efter det här testet – hahah jag vet inte...

När sa du ”jag är hungrig” senast – idag hehe

Vad tänker du på just nu –
deru..

Vad tänker du på när du ser ordet ”Träd” –
äpple

Vad ska du döpa ditt barn till -
rebecca och liam.. typ.

Katter eller råttor –
katter

Gillar du att läsa –
nej, jobbigt
Vilken är den bästa filmen som finns – vet inte

Hur lång är du –
157
ilken smiley gör du oftast – :] lr ;*

Hur skulle du beskriva dig själv –
ful äcklig cp störd svikare slyna
Tycker du att matte är svårt – nej

Tror du på gud –
jag vet inte

Har du åkt skateboard någon gång –
oja

Hur många har du lärt känna genom Internet –
många haha

Har du läst tyska någon gång –
ska göra det nu i 6an:)

Förstår du vad franska –
nej
Säg en ska du vill göra innan du dör – vara med HAN..

Tror du folk kommer orka läsa igenom det här testet –
nej det tror jag ej

Vilken är den bästa resa du gjort –
åre för fan
Viken är din favoritlåt just nu – j minus - going under

Din musiksmak –
screamo
Tycker du Lasse är ett fint namn – ärligt? nej

Är du nöjd med ditt namn –
nej fyfan haha
Om du inte fick heta ditt namn, vad skulle du då vilja heta – jag vet inte, något coolt

Börjar det här tråka ut dig –
haha lite kanskeee
Skriv vad du vill nu – fitta
Varför skrev du det – jag har börjat bli sur och jag kände bara för att skriva det

Fattar du att någon kan ha gjort det här testet –
stackars den

Vad tror du att du kommer bli när du blir stor –
ingen aning

Vilken klass går du i nu –
börjar 6an

Vilket är det bästa tv-programmet –
simpsons
Följer du någon tv-serie, isf vilken - viva la baaaaam
New York eller Göteborg – eee new york

Norge eller Kina –
jag vet inte, kina tror jag?

Tycker du att Sverige är ett bra land -
ja det gör jag

Hur mycket är klockan - 21:57

Är du trött – som fan
Gillar du munspel – haha jag vet inte

Skulle du vilja springa en mil nu –
jaa faktiskt haha
Om jag säger oj, vad säger du då – HAHA

Hur svarar du i hemtelefonen –
hallå

Hur svarar du i mobilen –
Hallå

Gillar du att skriva med bläck –
jaa haha

Tror du att det kommer finnas svävande grejer i framtiden –
jaa säkert

Kan du tänka på hur stor rymden är utan att bli konstig –
nej, blir så jävla förrvirrad

Har någon sagt att du är en fjortis –
hahaha ja

Talar du sanning hela tiden –
ja det gör jag
Åker du helst buss eller tåg – buss tror jag, det luktar så gott haha.

Vilken stad är den bästa som finns –
jag vet inte
Vad/Vem tänker du på när du hör Jönköping – vet inte vart hungrig

Har du druckit kaffe någon gång –
jaa

Läser du tidningen varje dag –
nej

Vad blir 38 + 79 –
117

Varför orkade du inte räkna ut det –
vet inte, är trött så jag lät bara det stå kvar som den innan mig hade skrivit haha
Skulle du vilja slå på något just nu – oja

Har det här testet påverkat ditt humör –
endel frågor haha

Gillar du saft –
ja

Hur många gånger har du varit i Thailand –
aldrig

Är tjugo minuter lång tid –
det beror på

Nu tar det här testet slut, blir du ledsen då –
nej

Säg en som du tycker borde göra det här testet –
jag vet inte, haha orkar inte svara längre
Nu blir det hej då, vad är det sista du vill säga – hejdååååååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0